• 1403/07/19
  • - تعداد بازدید: 15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

دیدار تیم مدیریت بیمارستان جوادالائمه(ع) به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

به مناسبت هفته نیروی انتظامی تیم مدیریت بیمارستان جوادالائمه(ع) با کارکنان نیروی انتظامی شهرستان خرامه دیدار کردند و هفته نیروی انتظامی را به آنان تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان جوادالائمه(ع) شهرستان خرامه، همزمان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، تیم مدیریت  بیمارستان جوادالائمه(ع) شهرستان ، با حضور در ستاد  فرماندهی انتظامی شهرستان خرامه از کارکنان آن فرماندهی انتظامی بابت خدمات ارزشمندی که در حفظ نظم و امنیت این منطقه ارائه میدهند تقدیر کردند.

 

«دکتر محمد شهابیان مقدم » رئیس بیمارستان جوادالائمه (ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای عزیز و والامقام، خصوصاً شهدای گرانقدر فراجا، هفته نیرو انتظامی را به همه کارکنان خدوم نیروی انتظامی تبریک گفت و در ادامه افزود: هیچ پیشرفتی جز در بستر امنیت حاصل نمی‌شود و در تمام پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها مجموعه انتظامی نقش‌آفرین و پیشتاز است .

«دکتر محمد بهمنی» رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرامه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بابیان اینکه فعالیت‌های خوبی توسط نیروی انتظامی در این منطقه صورت گرفته است، از تعامل و همکاری نیروی انتظامی با مجموعه شبکه بهداشت و  ابراز خرسندی کرد.

«سرهنگ زمان اله کریمی » فرمانده محترم انتظامی شهرستان خرامه در خصوص وضعیت همکاری مجموعه نیروهای انتظامی با مراکز درمانی، گفت: خدمت به مردم، بیماران و مجموعه کادر درمان افتخار سربازان و جان بر کفان نیروی انتظامی است و در این راستا ما از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد./ل.م

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 110235
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید